היום אני רוצה לדבר על 'ביצים' Huevos

כן לא טעיתם בקריאת הכותרת, אני באמת רוצה לדבר על מה שנקרא 'וואבוס' זה חשוב מאוד להשקעות. בזמנו כאשר אני חוויתי את המהפך הנדל"ני הייתי בטוח שכל אחד מסוגל לכך. הייתי בטוח, שאם אעביר את הרעיונות שלי לאנשים אז הבנת הרעיון תהיה 90% מהדרך וכל שנשאר להם זה רק להשקיע 10% במעשים שלהם לכיוון הדרך החדשה.

טעיתי וטעיתי בגדול….

היום לאחר שניסיתי לעזור לכמה וכמה אנשים לבצע את השינוי הזה בחייהם, הבנתי שההשקעה היא הרבה יותר מאותם 10% עליהם דיברתי בהתחלה ואני מתחיל להבין שזה בדיוק הפוך. כל התמיכה והידע  והרוח הגבית שאני והאתר הזה יכולים לתת לאדם המתעניין בהשקעות הם רק 10%, שאר ה- 90% שייכים לאדם ולאדם בלבד.

אנשים רבים, רוצים לשבור את המחסום ולהיות משקיעים, רוצים לעזוב את אזור הנוחות, רוצים לפרוץ בדרך חדשה, רוצים להניח הרגלים פיננסים רעים מאחור ועוד…. הם משקיעים מאמץ, לומדים, רוכשים ידע, רוכשים ניסיון מסוים, מבצעים מהלכים לקראת ההשקעה ואז… ברגע האמת,  הם פשוט נאלמים דום.

הם מתחילים לחפש תרוצים והסברים ללמה לא להשקיע, זה מתחיל בכל מיני סיפורים וגוזמאות כגון: הדירה הזו לא טובה, זה לא מה שחשבתי, התשואה כאן לא מספיק טובה, הדירה הזו מצויה בקומה לא טובה, המוכר לא נראה לי כל כך….. כל אלו הם הסברים טובים אם הם נכונים. אולם, לרוב אני מבחין כי ההסברים הללו הם פשוט נקודת יציאה לאלו שמפחדים, לאלו שלא הצליחו לגיס את ה- 'וואבוס' ('ביצים') שלהם לתהליך….

לחתום על חוזה, לקחת אחריות על נכס ועל כסף שהושקע זה לא עניין של מה בכך. אנשים מפחדים מהכשלון, הוואבוס למעשה נחוצים רק במקרה של כשלון. אולם, הם כל כך מפחדים מהכשלון, מהנפילה, מאי ההצלחה, שהם לא מוכנים אפילו לקחת את הצ'אנס להיכשל, אז הם פשוט בוחרים להישאר אי שם מאחור.

אז ההמלצה שלי היא כזו…. לפני שאתם מתחילים תהליך, לפני שאתם מבזבזים הרבה זמן, אנרגיה וגם כסף. קודם כל תאספו את ה- 'וואבוס' שלכם. כי בלי 'וואבוס' אי אפשר לבצע עיסקאות, בלי 'וואבוס' אי אפשר לצעוד לכיוון החירות הפיננסית אליה אתם מייחלים.

ולסיום פתגמון (ואיני דובר ספרדית): Cuando seas padre comerás huevos

ולמתקשים כמוני התרגום (הרעיוני) באנגלית: 

You'll have to earn your wings if you want to fly

הרשמה לקבלת עדכונים על פוסטים חדשים:


רוצים לקבל מידע נוסף על השקעות נדל"ן מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

לשתף בפייסבוק
לצייץ בטוויטר
לשתף בלינקדאין
לנעוץ בפינטרסט
גורו נדל"ן

גורו נדל"ן

אתר זה נבנה מתוך מטרה להוות פלטפורמה, פשוטה ונגישה לאלו מכם המחפשים לשנות את גישתם להתנהלות הכספית האישית שלהם כמו גם לאלו המעוניינים ללמוד את תחום ההשקעה בנדל"ן.

2 מחשבות על “היום אני רוצה לדבר על 'ביצים' Huevos”

כתוב/כתבי תגובה

דילוג לתוכן