כתבו עלינו בכלכליסט

שלום לכם קוראים יקרים,

אני שמח לבשר כי שוב פעם עלה הבלוג שלנו על רדאר המדיה העיתונאית בנושא נדל"ן, נושא שהינו חם ומלהיב ביותר בשנים האחרונות ובעיקר תופס מקום מרכזי בחודשים האחרונים עם מלחמתו של כחלון במשקיעים משל מלחמתו של דון קישוט בטחנות הרוח.

בכתבתה של שירלי ששון-עזר בעיתון כלכליסט תחת הכותרת:

סיבוב מסוכן: יותר ויותר זוגות צעירים מתייחסים לשוק הנדל"ן כאל קזינו שבו כולם זוכים

היא למעשה ראיינה מספר אנשים כדי לסקור את המתרחש בשוק הנדל"ן מזוית הראיה של אלו שהחליטו לעשות מעשה ולהיכנס לשוק, במקום לעמוד מהצד באפס מעשה ולהביט על הרכבת שוב פעם עוזבת את התחנה.

בהיותנו בלוג המנסה לרתום ולתרום למשקיעים נבחרנו להיות חלק מהמרואיינים, המוזר הוא שאין כלל קשר בין כותרת הכתבה לבין תוכנה, אני מניח כי זו אסטרטגיה בכדי למשוך קוראים לתוך התוכן של הכתבה ולכן התוכן הוא החשוב ופחות הכותרת.

אני מזמין אתכם לקרוא את הכתבה ולהתרשם וכמו-כן לנוחיותכם מצרף כאן את הקטע הרלוונטי ל-'נדלנסט בדרכים':

לקוראי היקרים, נכון המציאות השתנתה, התשואות השתנו, מחירי הנכסים השתנו, אבל כל אלו אינם סיבות בכדי לא לרכוש ולא להשקיע בנכסים.

צריך להבין כי כאשר השוק והתנאים משתנים, המשקיע פשוט צריך לחשב מסלול מחדש ולחפש הזדמנויות שהשוק מציע לו בהתאם לרוח הזמן. תמיד זה זמן טוב לרכוש נכסים, אם רוכשים את הנכסים הנכונים, חשיבה מקובעת לא הפכה אף משקיע, למשקיע גדול. חשיבה גמישה ויצירתית היא אשר תהפוך את המשקיע לגדול עם הזמן.

מבטיח לכתוב בהרחבה על הנושא, בעיקר למציאות של היום.

הרשמה לקבלת עדכונים על פוסטים חדשים:


רוצים לקבל מידע נוסף על השקעות נדל"ן מלאו את הפרטים ונחזור אליכם!

לשתף בפייסבוק
לצייץ בטוויטר
לשתף בלינקדאין
לנעוץ בפינטרסט
גורו נדל"ן

גורו נדל"ן

אתר זה נבנה מתוך מטרה להוות פלטפורמה, פשוטה ונגישה לאלו מכם המחפשים לשנות את גישתם להתנהלות הכספית האישית שלהם כמו גם לאלו המעוניינים ללמוד את תחום ההשקעה בנדל"ן.

כתוב/כתבי תגובה

דילוג לתוכן